Veelgestelde vragen (FAQ)

  1. Overzicht
  2. Mijn bestelling

    Kan ik mijn bestelling aanpassen?
    +

    Ja! Je kan een order veranderen binnen 60 dagen na bestelling (ons ordersystem laat meer dagen niet toe). Na 60 dagen kunnen wij altijd een extra order aanmaken voor een bijbestelling en in dit geval berekenen wij niet opnieuw verzendingskosten.

    KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
    +

    Ja, u kunt uw bestelling op elk moment annuleren, tenzij de bestelling nog niet is verzonden. Stuur een e-mail naar info@dutchgrown.eu met uw annuleringsverzoek en vergeet niet uw ordernummer te vermelden. We moeten uw verzoek minimaal 2 weken (14 dagen) ontvangen voordat uw bestelling vanuit Nederland wordt verzonden. Verzoeken om bestellingen te annuleren minder dan 14 dagen voorafgaand aan de door u gewenste leverdatum worden niet geaccepteerd en de bestelling wordt geleverd zoals gepland.

    Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
    +

    We bevestigen altijd automatisch elke bestelling die we ontvangen. Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan je spam folder. Het komt ook vaak voor dat er een typefout is gemaakt in het e-mailadres dat je hebt opgegeven. U kunt ons altijd mailen op info@dutchgrown.eu met uw voor- en achternaam die u bij uw bestelling heeft gebruikt en wij kunnen u de orderbevestiging nogmaals mailen.

    Ik wil dat mijn verzendadres anders is dan mijn factuuradres. Is dit mogelijk?
    +

    Ja. Tijdens het afrekenen heeft u de mogelijkheid om een ​​ander factuuradres in te voeren dan uw verzendadres.

    Is het mogelijk om herfstbollen al te bestellen in het voorjaar?
    +

    Absoluut! Bij DutchGrown™ bieden we voorbestellen aan vanaf 15 maart (met levering vanaf Oktober). Het goede aan vooraf bestellen is dat u uw tuin van tevoren kunt plannen zonder het risico dat de bollen die u wilt of nodig heeft, uitverkocht zijn en niet meer beschikbaar zijn. Houd er echter rekening mee dat alle geplaatste bolbestellingen op het moment van bestelling in rekening worden gebracht.

  3. Levering
  4. Betalingen
  5. Retouren
  6. Bloembollen planten
  7. Garantie en kwaliteit

Kan ik mijn bestelling aanpassen?
+

Ja! Je kan een order veranderen binnen 60 dagen na bestelling (ons ordersystem laat meer dagen niet toe). Na 60 dagen kunnen wij altijd een extra order aanmaken voor een bijbestelling en in dit geval berekenen wij niet opnieuw verzendingskosten.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
+

Ja, u kunt uw bestelling op elk moment annuleren, tenzij de bestelling nog niet is verzonden. Stuur een e-mail naar info@dutchgrown.eu met uw annuleringsverzoek en vergeet niet uw ordernummer te vermelden. We moeten uw verzoek minimaal 2 weken (14 dagen) ontvangen voordat uw bestelling vanuit Nederland wordt verzonden. Verzoeken om bestellingen te annuleren minder dan 14 dagen voorafgaand aan de door u gewenste leverdatum worden niet geaccepteerd en de bestelling wordt geleverd zoals gepland.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
+

We bevestigen altijd automatisch elke bestelling die we ontvangen. Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan je spam folder. Het komt ook vaak voor dat er een typefout is gemaakt in het e-mailadres dat je hebt opgegeven. U kunt ons altijd mailen op info@dutchgrown.eu met uw voor- en achternaam die u bij uw bestelling heeft gebruikt en wij kunnen u de orderbevestiging nogmaals mailen.

Ik wil dat mijn verzendadres anders is dan mijn factuuradres. Is dit mogelijk?
+

Ja. Tijdens het afrekenen heeft u de mogelijkheid om een ​​ander factuuradres in te voeren dan uw verzendadres.

Is het mogelijk om herfstbollen al te bestellen in het voorjaar?
+

Absoluut! Bij DutchGrown™ bieden we voorbestellen aan vanaf 15 maart (met levering vanaf Oktober). Het goede aan vooraf bestellen is dat u uw tuin van tevoren kunt plannen zonder het risico dat de bollen die u wilt of nodig heeft, uitverkocht zijn en niet meer beschikbaar zijn. Houd er echter rekening mee dat alle geplaatste bolbestellingen op het moment van bestelling in rekening worden gebracht.

Als je het antwoord op je vraag niet kan vinden, neem dan hier contact met ons op