Onze 100% DutchGrown™ Groei- en Bloeigarantie

Bloembollen Kopen

Gedurende 4 generaties heeft DutchGrown een reputatie opgebouwd door het aanbieden van topkwaliteit bloembollen. Onze passie voor bloembollen gaat door tot lang nadat de bollen onze bollenschuur hebben verlaten. We zijn dan ook ontzettend trots op onze uitstekende klantenservice en kwaliteitscontrole waarmee we onze klanten optimale bloeiprestaties kunnen garanderen.

Garantie

Als je bij DutchGrown bestelt, garanderen wij u dat u de meest winterharde bloembollen ontvangt, welke met zorg verpakt zijn en klaar zijn om in uw tuin te floreren. Zo zijn onze bloembollen en vaste planten met de grootst mogelijke zorg gekweekt en ze zijn van uitstekende kwaliteit.

Voor het verkrijgen van het gewenste eindresultaat is het echter wel belangrijk dat het advies op onze website en/of de meegestuurde (plant-) instructie opgevolgd wordt. Heb je onze gedetailleerde plantinstructies opgevolgd en bloeit de bloembol door een of andere reden niet naar behoren? Wij bieden dan onze tevredenheidsgarantie tot een jaar na levering aan. Wij bieden u dan graag een eenmalige vervanging (afhankelijk van beschikbaarheid) of een tegoed.

Gezien het feit dat wij werken met een natuurproduct kan er altijd iets misgaan, hetzij bij ons, tijdens de levering of in je eigen tuin. Je hoeft je echter geen zorgen te maken, omdat je bij ons bent verzekerd van 100% groei- en bloeigarantie. De door ons extra aangeboden garanties, zoals de groei- en bloeigarantie, doen niets af aan de wettelijke garantie. Wil je meer te weten komen over voorwaarden? Lees hier de uitgebreide voorwaarden.

De ervaring leert dat onze producten veelal de verwachtingen overtreffen! Valt je toch iets op aan de plant of bloembol of valt de groei tegen? Neem dan direct contact met ons op! Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@dutchgrown.eu met vermelding van je bestelnummer. Afhankelijk van de aard van uw klacht kunnen wij foto's nodig hebben en in sommige gevallen de teruggave van de betreffende bloembollen.

Alle opmerkingen of vragen van klanten over onze bloembollen dienen binnen het eerste groeiseizoen per e-mail (info@dutchgrown.eu) aan onze klantenservice te worden gericht.

We willen uw winkelervaring bij DutchGrown zo aangenaam, en gemakkelijk mogelijk maken en daarom zijn alle vragen en/of opmerkingen meer dan welkom. Neem contact met ons op via e-mail of door het contactformulier. We streven ernaar om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden (binnen 24 uur)! Wij helpen u graag, want zoals wij altijd zeggen, ‘uw succes is ons succes’.